Bij Transport Demets draait het niet alleen om transport, maar ook om engagement. De voorbije jaren organiseerden we twee succesvolle wandel- en loopevents voor het goede doel, waarbij collega’s, familie en sympathisanten samen het verschil maakten.
2023 – Demets goes PINK!
In 2023 organiseerden we ‘Demets goes PINK!’ ten voordele van Think Pink. Met een sterke opkomst en veel enthousiasme werd het een hartverwarmende dag. Samen slaagden we erin om maar liefst €8.000 in te zamelen.
2025 – Samen sterk voor ALS
In 2025 herhaalden we dit succesvolle concept, ditmaal ten voordele van de ALS-Liga. De solidariteit en betrokkenheid waren opnieuw indrukwekkend. Op een schitterende zonnige dag mochten we meer dan 500 enthousiastelingen verwelkomen. Met trots kunnen we zeggen dat we samen €18.163 hebben ingezameld.
Het evenement bracht mensen samen en toonde opnieuw waar Transport Demets voor staat: samenwerking, engagement en een hart voor de gemeenschap.
Op naar 2027
Na twee geslaagde edities kijken we vooruit. Noteer alvast 18/09/2027 in de agenda voor een nieuwe editie ten voordele van een ander mooi initiatief!